Pengumuman . ! =)



assalamualaikum semua . !
*sila jawab salam dahulu , wahai orang beriman*
hello , milo marshmallow .

kayy . new entry ya .
macam biasa , tak nak baca , sila ??
tekan x kecil di kotak merah kayy .
nak baca ?
sila skrol ke bawah kayy . ;)

new entry .
fza na cter pasal apa hari ni ?
pasal result exam 
*sila buat muka terkejut , please ?*
kayy . luasnya korungs nganga . *iya ke ? O.o*


seperti yang anda ketahui , 
budak di bawah ni yang bernama Izznur Firzanah .


merupakan pelajar kelas 2 KRK , dan hanya ,mengambil lapan subjek teras sahaja untuk PMR . nak tahu tak , budak di atas ini dapat berapa ? ><"

hehe . tapi , janji dulu . ! jangan ketawakan kayy . fiza sedar fiza tak sepandai budak laen . IQ fiza tak setinggi korungs .



bahasa malaysia = A / 80
bahasa inggeris = B / 78
sains = C / 63
matematik = B / 66
pendidikan islam = A / 94 
sejarah = A / 83
kemahiran hidup = C / 63
geografi = B / 75

dahII , tutup mulut tuh , 
tau la terkejut . tapi , tak yah nganga luas sangat . =P
kayy , fine . ak na komen pasal markah nie . tak nak baca ? bye-bye . ~



BM , markah cukup2 makan . nasib baik ada A . dah kecut perut time , cikgu cakap 'siket je yang dapat A ' .BI ? kayy , memang tak puas hati . ! lagi 2 markah je kott . cikgu tak nak tambah =\ redha je la . sc , hehe . percaya tak  , memang C la yang fiza target . kenapa ? fiza memang kurang minat subjek nie , tak faham lak tuh  . PMR ? insya'allah , fiza akan dapatkan A . math ? hehe . fiza suke sangat walaupun dapat B . kenapa ? selalunye fiza dapat C je , tibe2 dapat B lak . hehe . tak pe , tak lama lagi A pulak akan muncul . p.islam ? nothing to say ><" . sejarah ? fiza macam tak percaya sebab , selalunyer dapat C . tibe2 terus dapat A . siapa tak bangga ? ;) k.hidup ? hehe . tibe2 jatuh pulakk . fiza jawab mainII je , abaikann . ><"  geo ? kira okay la , dapat B kan ? ;)

rasanya tuh je kott , yang fiza nak bebelkan .
maaf , fiza nie tak sepandai korang . ><"
tak mengapa , baru UP 1 . Peperiksaan setengah tahun ada . ;)

kayy . dimaklumkan , esok dapat result SPM kann ?


*khas untuk sesiapa yang mengambil keputusan SPM ;)
harap akak2 , abang2 , lulus dengan cemerlang kayy .
sesiapa yang dah dapat keputusan UP 1 dan tak berpuas hati , 
sabar je la . mungkin belum masanya , ALLAH saja nak beri dugaan kat korang kayy ;) senyum sikett

sekian sahaja untuk entry kali ini
terima kasih kerana sudi singgah dan baca entry yang merapu nie .
jasa anda amat dihargai ;)
see ya in next entry .
bye-bye 
salam persahabatan dihulurkan ;)


3 comments:

  1. wahh ! not bad la result adik . kire pndai la tu .
    sokey la , mula dari bawah .
    nnti da exam akhir tahun ,
    bagi meletup sikit .
    baru best ! hehe :D
    btw , gudluck

    ReplyDelete
  2. wahh , tak pandai awk ckp ? hebad lah tu ;) soo , chaiyok ! hihi .

    ReplyDelete