Merdeka !



assalamualaikum semua . !
hello , milo , marshmallow . ! ;)
sihat kan ? alhamdulillah

nak update lagi . bosan la ngadap muka buku je . 
okay . hang tak nak baca rupanya ?
larh . senang je , tekan x kecil dalam kotak merah yang terpapar molek di skrin anda . ;)
siapa yang nak baca tuh , 
kenyit mata sikett . wow ! haha .

kayy , nampak tajuk entry kali ni kan ?
alhamdulillah , bukan buta huruf rupanya =P
fiza akui sekarang nie belum masuk bulan 8 lagi ,
nak sambut bulan kemerdekaan kann ? 
hehe . ;)
sebenarnya , fiza yang MERDEKA . 
merdeka dari apa ?



dari UJIAN PENILAIAN 1 .
hehe . happy sangat . lega rasanya . 
tak sabar nak cuti . tetapi !

> latihan kawad
>program nilam
>latihan bicara berirama .

kayy . tak macam cuti . cuti pun kena sekolah .
apakah ... ?

kayy , btw , fiza ingin ucapkan SEMOGA BERJAYA kepada semua pelajar / rakan / akak / abang yang masih hadapi peperiksaan . 
all the best kay ! 

SELAMAT HARI WANITA SEDUNIA !
nak tahu bagaimana kaum HAWA dicipta ?

ni ada video yang fiza ingin berikan pada semua calon UPSR , PMR , SPM dan STPM . ! ;)
moga memahami lirik lebih mendalam !


 sekian sahaja untuk entry pada kali ini ,
terima kasih kerana sudi baca kayy .
bye-bye . jumpa anda pada entry yang akan datang .
salam persahabatan dihulurkan ,


1 comment:

  1. jemput join segmen Lina :)

    http://lieyna-story.blogspot.com/2012/03/segmen-jom-jawab-soalan-lina-anis.html

    ReplyDelete