KE SANA LAGI =)





assalamualaikum semua . !
hello , milo , marshmallow . !
sihat ? alhamdulillah =')
tak sihat ?
atotoii , siannye ! g mam ubat . then , rehat kayy . ;)

yups . ! entry baru untuk hari ini .
fiza memang kaki blogging . semua nak update . tak salah kann ?
jika tidak mahu baca ?
tekan x kecil dalam kotak merah kayy .
bye-bye . 
nak baca ?
jums ;) . ada geng nak baca .

kayy . dah baca tajuk entry ? 
bagus . ! =)
kenapa tajuk entry cam tuh ? 
KE SANA LAGI =)
apa maksud fiza adalah , fiza pergi ke panggung wayang lagi .
bila ? semalam petang , 17 Mac 2012 .
kali ini , sekeluarga penuh .
ayah , mak , semua adik beradik .
tengok cerita apa ? O.o
LORAX




apa itu LORAX ? nie la fiza akan kongsikan .
sinopsis filem LORAX


kisah ini berlaku pada masa hadapan . Pada masa itu , udara sudah tercemar , kerana sudah tiada lagi pokok yang sebenar . Hutan musnah. tetapi AUDREY , seorang gadis pelajar sekolah tinggi . *x silap la * Audrey inginkan sebatang pokok yang sebenar dan ceritakan kepada rakannya , Ted . Ted yang meminati Audrey secara diam , berusaha cari pokok itu . Ted ceritakan kepada neneknya . Neneknya menyuruh Ted mencari Once-Ler di luar bandar . Banyak halangan dalam misi Ted untuk mendapatkan pokok sebenar . =)














*audrey = Taylor swift . Ted = Zac Efron






sepanjang menyaksikan filem ini , 
korungs akan ketawa , menangis dan sebagainya . 
Macam fiza . hehe . 
dah baca ?
apa yang anda tunggu lagi ?
dalam filem ini , ada mesej yang ingin disampaikan .
hope korungs tengok la citer seefood dan lorax


sekian sahaja sinopsis dan entry untuk kali ini .
hope korungs terhibur . 
thanx sebab membaca kayy .
see ya in next entry .
bye-bye . salam persahabatan dihulurkan .






notabiru :: tekan sini




video khas untuk korungs ::



3 comments:

  1. yunk best x cite ni mcm best je kamu review heheh

    ReplyDelete
  2. @greygirl : best sangat .
    @cik adieb : tengok la sekrg

    ReplyDelete