wajah mereka .

Izznur Firzanah menaip ..
23 Mei 2012

tok3x. assalamualaikum . 
hello , milo , marshmallow .
hehe . bosan ngadap facebook . bukak la blog kejap .

yezza . new entry . anda tidak dipaksa untuk membaca entry ini . 

kayy . dah baca tajuk entry kan ? entry pada kali ini mengisarkan artis-artis Malaysia .  iya ! Meletup , terkenal kesemuanya . *amacam ? Kaki Gossip kan ? =P* bukan pasal GOSIP yer ~ hanya mahu berkongsikan gambar artis-artis Malaysia ketika bergelar pelajar dulu . nak tengok tak ? 
*angguk , geleng , angguk *

tarik nafas , hembus . tarik nafas , tahan =P

1.....2.......3...........



Mael Lambung ! haha . Zizan time sekolah dulu . ohsemm . pakai rantai ><




cun jea . >< sekarang ? bergelar Dato' . kau ada ? ;)



ini dia .. isteri Yusry KRU . cun la dia . Lisa suriHati Yusry .

siapa nie ? Nasha Aziz la . pelakon superMAMA tuh . ><"



siapa ? Afiq Hakim . penyanyi lagu Bengang . poyo muka dia .


Intan Ladyana . comel ><


teka siapa ? Kamal Adli la >< . kacak . ! ><


ditawan dengan Kasanova >< . STACY yaw .


NUR KASIH ? eh-2 , salah la . Tiz Zaqyah . 




JUSTIN BIEBER . ><


dah puas ? tuh je yang fiza dapat cari ><" 

 
dia dah ada awek la . ><"

 

nampak ? sweet la dia . siap tukar relationship status . ><"

kayy . sudah cukup-cukup sudah , cukup sampai di sini sahaja . 
itu je yang fiza nak kongsikan . ><" hope , entry nie menarik bagi korang ==" . sekian sahaja entry pada kali ini , tengs sudi singgah dan baca . maaf jika salah ejaan . see ya in next entry . bye-bye . salam persahabatan dihulurkan ;)


3 comments:

  1. hehehe, comey kot dorg mse sekolah...siap tak sngka kan mereka skrg dah jd artis...^.^

    ReplyDelete
  2. amboi rockers gile Zizan xD

    ReplyDelete
  3. jyeah . mereka sudah ohsem sekarang

    ReplyDelete