kuatkah aku ?





tok3x . assalamualaikum .
hello , milo , marshmallow .
sihat ? alhamdulillah.
sakit ? take a rest kayy ;)

fuhh . rindu sangat at blog buruk nie . amacam hari korung selama nie ? apa celopp ;) . pejam , celik , pejam , celik dah masuk bulan Mei kan ? fiza sangat , dalam bulan nie dapat banyak kenangan manis . tapi .... *tunjuk muka sedih *



tengok tajuk entry sekejap  ?
yups . KUATKAH AKU ? .
kalau tengok dari segi fizikal , memang tak kuat . fiza mana ada otot yang berketul macam korung . ><"  hehe .POPEYE kuat sebab makan bayam , PEPAYA kuat sebab makan betik . korung kuat sebab makan apa ? O.o




IZZNUR FIRZANAH  . Izz - kekuatan . Nur - cahaya . Firzanah - bijak & cantik . maksud nama fiza , KUAT . untuk pengetahuan umum , sejak kebelakangan nie , fiza dapat banyak dugaan . bertimpa-timpa . 


fiza bergaduh dengan seorang mamat nie . hubungan masih tak baik lagi . puncanya ? fiza la . fiza terKUTUK dia . al-maklumlah , tyme marah . semua perkataan keluar . ==" . sekarang nie ? masih nak berbaik dengan dia . *maafkan aku la . *



then , JUMAAT lepas . pada 8.45 malam . pada tarikh 4 Mei 2012 . telah perginya seorang umat Nabi Muhammad s.a. berjumpa ALLAH . Dia menghidap penyakit Barah paruII yang akan mengambil UPSR tahun ini . perginya seorang insan bernama MUHD EIRWAN FIKRY B MUHD ARIFF .  bufday kita same kan ? Dia lahir pada 15 Mei 2000 . fza pulakk 15 Mei 1998 , tapi sayang . Dia pergi sebelum aku . ALLAH lebih sayangkan dia . Moga dia bahagia di atas sana . Al-fatihah . =')

okayy . hentikan kisah sedih ue . nie dugaan baru yang akan fiza hadapi . apa diaa ? PEPERIKSAAN SETENGAH TAHUN la . *please buat muka terkejut tahap kucing manja =P
 yups . fiza a.k.a pejuang peperiksaan akan bertempur dengan bala KERTAS PEPERIKSAAN yang tegap semuanya . ==":
hangpa pun sama ? high-5 sikett . all the best kayy ;) 



(Allahumma inni as-alukal fauza 'indal qadha
wa manaazilasy syuhada wa 'ai syas su 'a da'
wan nasra alaal a'daa')
Maksudnya: Ya Allah Kami memohon kejayaan dalam setiap ketentuan,  tempat para syuhada'
dan kehidupan orang-orang bahagia serta kemenangan mengatasi musuh


"ketika ALLAH rindu pada hambanya,,, ALLAH akan mengirimkan sebuah hadiah yang istimewa melalui malaikat Jibril yang isinya adalah ujian =)
fiza adalah orang yang bertuah kerna diuji olehNYA . anda pun begitu . =) semoga bulan Mei , fiza akan dapat banyak kenangan manis lagi . anda pun begitu ;)

sekian sahaja untuk entry pada kali ini . 
terima kasih kerna sudi membaca . =) amat menghargainya . 
see ya in next entry .
salam persahabatan dihulurkan.



notakaki:perhimpuan BERSIH mengundang BALA .

No comments:

Post a Comment