Tuesday 24 July 2012

exam fever ><"

Izznur Firzanah menaip ..


pada 24 Julai 2012 





tok3x. assalamualaikum .
helo . milo . marshmallow .
apa khabar wahai saudari dan saudara sekalian ?
jyeahh ! fiza mahu update lagi yaw . tak suka ?
u can get out from this blog =.="
hai korangs ! *lambaitangan* . mwehehe =3 . amacam puasa korang setakat nie ? oke ke idakk ? bagus kalau oke ! tutup perenggan intro , kita terus buka perenggan isi utama =.="
jeling sebentar tajuk entry pada kali ini . jyeahh ! EXAM FEVER ><"
yups . fza sedang menjalani UJIAN PENILAIAN 2 . hebak sungguh ! =.=" . doakan fiza taw . tinggal lagi 6 paper (subjekpenting) . tadi , exam sains dengan bahasa melayu . OHSEM ! SAINS , lagi syiok  . nasib baik dapat JAWAB . tak mahu dapat C lagi . redha je lah . =/
by the way , sepanjang musim peperiksaan , fiza dapati terdapat beberapa perkara yang pelajar sering buat selepas habis jawab soalan . tu la yang fiza akan kongsikan bersama korangs ! <3
PERKARA YANG PELAJAR SERING BUAT SELEPAS HABIS JAWAB SOALAN  


  1. MERENUNG . dah habis jawab paper la katakan . merenung masa depan jap kononnya lha .
    2 . CONTENG KERTAS SOALAN . mwehehe . yang nie aku selalu buat , aku conteng kertas tuh dengan nama PANDA aku . pastu , aku padam balek ><" . kalau ada rajah , aku warnakan dengan 'highlight' . =3 

    3 . MAIN PEN . yang nie , aku jarang buat . korang amek pen , lepas tu berangan jadi DRUMMER terkenal , korang ketuk-2 meja . ><"

    4 . BERBORAK . yang nie , kena berhati-hati sikit =P .. borak pasai apa ? kurang tahu . 

    5 . KACAU KAWAN . kalau kawan sedang jawab soalan , korang tarik meja dia , tolak kerusi dia dan saja buat dia hilang fokus . *kejam =.= *

    6 . NYANYI LAGU . jyeahh ! test suara konon . nak exercise suara tuk nyanyi lagu raya kann ? mwehehe . ><"
    7 . SEMAK JAWAPAN . yang nie , siapa yang rajin la . fza biasanya bila cikgu kata kutip kertas . time tu la fza semak jawapan . =.="

    8 . BERTAWAKAL . yeahh . aku yakin ramai yang tak buat kan ? ><" 

    9 . TIDUR . yang ni paling FAMOUS sekali . senang , lentok kepala atas meja , tutup mata dan tidur . tak ganggu orang kann ? ;) . 

    itu sahaja yang aku dapat sepanjang pemerhatian aku ni . 
    korang pulak buat apa selepas habis jawab soalan ?
    kongsikan bersama fiza . kalau suka entry ni , sila click LIKE (Y)



    SUCCESS IS A JOURNEY NOT A DESTINATION .
    GOOD LUCK UNTUK SEMUA CALON PEPERIKSAAN UJIAN PENILAIAN 2 , TRIAL PMR , SPM DAN STPM . ALL THE BEST YAW . MOGA KITA SEMUA DAPAT KEPUTUSAN YANG CEMERLANG . AMIN ~



    oke . sekian sahaja untuk entry pada kali ini . 
    jari dah penat berzapin di atas keyboard . see ya in next entry .
    bubye . assalamualaikum .
    salam persahabatan dihulurkan .






No comments: