HE COMES

Izznur Firzanah menaip ..
pada 14 Julai 2012 





tok3x . assalamualaikum semua .
helo . milo . marshmallow . 
apa khabar korang ? sihat ? alhamdulillah
sakit ? rehat kayy . makan ubat taw . 


yezza . fiza kembali lagi di dunia blog setelah seminggu menghilang kan . jyeahh ! rindu tak ? LOL . tiada siapa nak rindu aku . haha . aku tahu itu . first , amacam blog nie ? edit sikit . makin buruk kan ? =.=" abaikan je la . ni fiza si budak pelik nie mahu bercerita . *panjang seyh intro*

kayy . terus citer lah yea . seperti diketahui . cover photo aku bertukar wajah . jyeahh ! wait ea .


DATO DR SHEIKH MUSZAPHAR SHUKOR .

see ? sila jeles sekarang . *ketawa jahat*
oke-2 . sorry ea . nampak ? Beliau duduk di situ , diam tersipu malu . *lagu carta hati masuk line* . jyeahh ! meh sini , fiza story mory . macam mana fza boleh ambil gambar beliau sedekat itu . ><"


12 Julai 2012

tarikh keramat bagi semua pelajar dan warga SMK SENGGARANG kerana angkasawan pertama Malaysia akan datang . *tepuktangan*
Beliau turut berkongsi perasaan yang sama di fanpage beliau . 


nampak tak ? BUKTI taw . 

best sesangat . Beliau masuk ke dalam dewan jea , gempak - gempita dewan dengan tepukan dan sorakan oleh semua orang . dewan penuh dengan pelajar sesi pagi + sesi petang SMK SENGGARANG , pelajar-2 dari SMK SRI TANJUNG , SMK PERMATA JAYA , SMK TUNKU MAHMOOD ISKANDAR , SMK TUN SARDON , SK SENGGARANG *nie je yang aku taw =.=" *

Beliau berkongsi pengalamannya di angkasa lepas sana . Beliau tunjukkan video cara beliau solat , makan , minum dan melakukan aktiviti di sana . Di atas sana , beliau terpaksa mengikat kaki untuk solat supaya tidak terapung . tempat tidur pun sempit sahaja . pelbagai ujian untuk melayakkan dirinya untuk menjadi angkasawan . 



melting =*




cenderahati daripada pengetua SMK SENGGARANG .



dari kiri pengetua SMK SENGGARANG , PN HAJAH HANIM , DATO DR SHEIKH MUSZAPHAR , YB JAAFAR HASHIM (ADUN SENGGARANG)



sesi autograf

lebih kurang 2 jam , Beliau menghabiskan masa di sekolah fiza . Beliau peramah . suke senyum . cair seketika . dan kebanyakkan orang tak percaya yang beliau sudah sampai ke SMK SENGGARANG . beliau juga ditemani oleh abangnya . 



Bubye . jumpe lagi . 


 weyh , sedar . ini kenyataan ! bukan main-2 .



by the way , kami amat bergembira dapat menghabiskan masa dengan beliau . harap dapat bersua kembali .

wait . !


oke . yang ni gambar dari fanpage beliau . di fanpage beliau (DR SHEIKH MUSZAPHAR FANCLUB) , beliau berkata "I had a wonderful time with the students of SMK Senggarang. 

Bought some Biryani Gam at Batu Pahat for the family on the way back ....

Have A Great Weekend Everyone ...."


akan ku kenang tarikh itu , 12 JULAI 2012 .jyeahh ! tamat sudah entry pada hari ini . 
tengs sudi singgah dan baca . jika tekan LIKE entry ni , terima kasih sekali lagi . ;) . see ya in next entry . bubye . assalamualaikum . salam persahabatan dihulurkan


yang benar , 
Izznur Firzanah

No comments:

Post a Comment