Saturday 16 June 2012

IMPIAN SAYA

Izznur Firzanah menaip ....
17 Jun 2012 ..



tok3x. assalamualaikum semua !
hello , milo , marshmallow . 
sihat , alhamdulillah . 
sakit ? g rehat kayy , moga cepat sembuh .



yezza . update lagi . pastikan anda baca entry ini tanpa paksaan kayy . baguih ~ . fiza mahu kongsikan sesuatu dengan korang . jeling sikit tajuk entry kali ini , jeling jea , jangan baca ! =P 
haha . kayy . >< dah baca kan ? yezza . berkaitan IMPIAN ! bak kata DAYANA AMERDA , SATU IMPIAN . -itu lagu Dayana lha-  . tapi kan , fiza punyai lebih daripada 1 impian =.=" tamak kan ? eleyh , korang pun sama ! . oke . back to the topic , nak tau IMPIAN fiza ? sila scroll ke bawah yea . p/s : anda akan meluat dengan impian saya =P


IZZNUR FIRZANAH'S WISHLIST



  • mendapatkan 8A dalam PMR dan __A dalam SPM 
  • menuntut pelajaran hingga ke menara gading *aku tak tahu lagi nak U mana =.=" *
  • aku nak peluk PANDA . *aku selalu ejek DIA panda ><*
  • aku nak dukung KOALA . *soccer kids punya pasal , dorang dapat pegang KOALA , aku nak jugak .*
  • aku nak beri ikan lumba-lumba makan . *Ikan tu comel , dorang mudah mesra ngan orang*
  • nak bawa ibu bapa saya pergi tunaikan haji . *nie paling best*
  • nak kamera Canon DSLR sambil menjelajah dunia *ambil gambar di setiap negara yang berada di BUMI ini*
  • nak duduk di puncak menara EIFFEL bersama orang ISTIMEWA .
  • melancong di KOREA semasa musim sejuk *nak main salji nn family dan DIA *
  • nak terbitkan NOVEL *yang ni , aku tak pasti lagi*


  • aku nak buat perjumpaan dengan rakan-2 fesbuk aku *
  • ni mustahil berlaku*
  • hubungan aku dengan pakwe aku kekal hingga ke pelamin . *miang ? biarlah . takkan aku couple dengan dia SESAJA kot . aku serius lha =.=* 
  • nak perkahwinan dalam taman *jyeah . serius romantik dowh *
  • bila dah HALAL , baru dating . *kolot tak ?*
  • dah HALAL , tengok wayang sesama . cerita hantu *nak dengar dia jerit , tengok muka ketakutan dia*
  • nak sambut bufday di Taman Tema . *tua , muda , perangai tetap kebudak-budakan kayy*
  • inginkan persahabatan yang kekal selamanya . 
  • teringin nak petik gitar dan nyanyikan lagu at DIA *suara macam katak , gitar tu ? rosak la jawabnye*
  • nak tengok matahari terbenam di Venice dengan DIA 
  • bila fiza tiada , fiza nak kawan-kawan fiza tetap ingat fiza 
  • bila fiza dikebumikan , fiza tak mahu air mata sesiapapun mengalir
  • nak teddy bear sebesar fiza *puas peluk*


kayy . aku dah penat menaip dan memikirkannya .
by the way , fiza ingin ucapkan SELAMAT HARI BAPA kepada semua bapa yang macho lagi hot sekalian . buat yang teristimewa EN ZULLIZAMAN B ARSHAD , saya Izznur Firzanah mewakili 4 beradik ingin ucapkan selamat hari bapa ! ayah is the best ;)



sekian sahaja untuk entry pada kali ini . 
kongsikan impian anda dengan saya <3 nak tau jugak impian korang . see ya in next entry . bubye. salam persahabatan dihulurkan


1 comment:

  1. Pakej Percutian Murah Ke Korea Selatan (Winter 6D4N)..Pakej Termasuk Hotel,Flight,Meals & Tours..Pakej serendah Rm 2980 !!

    http://www.uzairothman.com/2013/05/13/pakej-percutian-murah-ke-korea-selatan-winter-6d4n.html

    ReplyDelete