expression :3




Tok3x  assalamualaikum !!
Hello , milo , marshmallow !
Wassup korangs ? apa celopp ? :3

hey korangs . apa cerita korang untuk bulan Oktober niyy ?
harap bulan Oktober niyy , lebih banyak kenangan manis yang dapat kita perolehi :)
jyeahh ! update lagi . ><" hilangkan bosan ngadap facebook tuh ><"

Hari ini , pada tarikh 9 Oktober 2012 , semua pelajar berumur 15 tahun , yang masih bersekolah , 
akan pucat mukanya , jantungnya berdegup dengan kencang , otak mereka akan bergerak seakan enjin berkuasa tinggi hanya kerana PMR . itu sahaja daripada saya , Meah Propa , lintas langsung dari Edisi Kebaboomm ! 

haha . merepek sudahh . sorry-2 ><  



tapi , betul la kan ? esok bermulanya peperangan antara skuad PELAJAR bertempur dengan pihak musuhnya iaitu , LEMBAGA peperiksaan (PMR) . 
mengharapkan depa semua sudah bersiap sedia la yea . chaiyokk kayy !

disebabkan musim PMR lha , bebudak tingkatan 1 , 2 dan 4 akan berpesta :3 
diberikan cuti oleh pihak sekolah  . Yippe !



tapi kann , cuti macam tak cutii .  
awat ? cikgu bagi banyak HOMEWORK maa . sememanganya OHSEM . 
betulll , ceq tak tipu .
English dengan kerja 'Grammar'nya , Matematik dengan latihan pengiraannya , 
lagi kerja apa ek ? oh ya ! Geografi dan Kemahiran Hidup dengan kerja khususnya .
sakit hati , sakit tangan , semua gara-2 kerja kayu .  -,-"

okeyy . fza akan jumpa EX  kembali . jyeahh ! tepuk tangan :3
nak jumpa dia start 23 kott . excited dowhh
*siapa EX kau fza ? musykil niyy *
*nak jumpa at mana ? nak joinn*
*buat maksiat ea ? marah panda nanti*



haha . chillax lha weyy . fza nak jumpa EXAM lhaa . 
atotoii , cuak yea ><" .
jyeahh ! End Of Year Examination .
*tak payah bajet speaking la kann*
seriously , takut untuk exam akhir tahu niyy . 
awat ? sebab ini yang akan menentukan sama ada fza masih layak ataupun tidak untuk berada di kelas KRK . seriously , aku tak nak berpisah dengan korang :')
kena revise balik subjek-2 tingkatan 1 punya , ditambah pula dengan subjek tingkatan 2 . 
tambah perisa dengan menghadap buku latihan bertimbun bagaii . digaulkan secukup rasa . 
rasanya , otak aku insya'allah akan ting tong -,-

PMR dah start .  SPM akan datang dengan penuh bergaya . STPM pun sama , sedang ditatarias . :3  sekarang pun dah masuk bulan Oktober . ini bermakna , lagi 2 bulan sahaja , 2012 akan melabuh kan tirainya . alhamdulillah , sepanjang 10 bulan ni  juga lha , fza dapat mr panda , dapat banyak kenangan manis , kawan baru , sememangnya OHSEM . ><"  

and , by the way , ceq nak habaq niyy , 
ceq dalam proses membuat cerpen yang bertajuk
OPS       3S .
okeyy . sekarang ni , ce korang teka apa maksud di sebalik tajuk cerpen tersebut . mwehehe :3 siapa dapat teka jawapannya dengan betull , akan mendapat hadiah istimewa . ada brann ? hihi .

okeyy . jari penat menari tarian inang di atas keyboard . 
sekian sahaja entry pada kali ini .
see ya on next entry .
bye . assalamualaikum
salam persahabatan dihulurkan 


No comments:

Post a Comment