sempoi + poyo = selamba

assalamualaikum semua . !
holla , apa khabar ?
alhamdulillah , jika sihat .
tak sihat yer awak ? mam ubat , rehat kay . ;)

okay !
hari nie na story mory lagi .
tak nak tahu ?
get out , pliss . !
nak ?
rajin nyer nak baca yer . bagus . !



nampak tak tajuk nya ?
yups ...
sempoi + poyo = selamba 

kata-kata tuh untuk sape ek ?
mestilah untuk gadis2 2 RK . !
nak tahu kenapa ? hehe

seperti yang dimaklumkan oleh warga SMKS , hari nie ada larian rentas desa , ! larian tau ! (padahal ta lari pun )
seperti biasa , kumpul di dewan . duduk rapat dengan member . bagi chance cikgu nak bebel and bla bla bla ~


selepas tuh , kami dikehendaki ke padang . nak buat apa ? poco-poco lha . haha . tak de maknanya . cikgu suruh kami buat senam aerobik . supaya tak pengsan semasa berlari nanti . yang best nya , semua orang senam , gadis2 2 RK nie main permainan budak kecik . main ape ? main lagu "pepsi kola , tepuk amai2" dan macam2 lagi lha . bengang tak ? mestilah bengang . akak dan abg2 senior , tengokkan jea . adik2 junior pun same . alahai cam korungs tak pernah buat je ? ngaku jea lha .. haha , ! =D then , pergi lah lari . ! nak lari same2 lak ue . masing2 pegang tangan . sweet kan ?? ( sour la . ==" ) ok . ! tyme lari , semua berpecah . fiza , maza , syera , nurin , dan azimah di barisan belakang sekali tyme lari taw . haha . kau ada ? =P kenapa ? malas nak lari . jalan je la . =)   . macam2 gelagat ktorungs tyme lari ue . ntah pape . kejap pengsan , kejap lepak , kejap usha dak tecik . hehe . sekali setahun kan ? ;)

dah puas lari ! majlis penyampaian hadiah pulak . and bla ~ bla ~ bla ~ johan rumah PERKASA . hebat kan ? hehe . terbaek . selesai sudah dengan penyampaian hadiah , ktorungs kemas kelas . 7 gadis yer , haha . gadis la sangat kan . okayh2 . masa pun tak banyak , tapi , hasil terbaek punyer . !





muka budak tak sabar na senam

orang senam , dorg main tepuk amai2



cikgu bebel kat depan , dy baca novel . hehe







nabilla . budak baru taw . sayasuka!








sekian sahaja untuk entry pada kali ini .
minta maaf jika ::
tersalah ejaan ,
tersilap fakta ,
entry tidak menarik ,
bukan kawan yang baik

terima kasih kerana ::
sudi hadir ke blog ini ,
baca entry ini ,
jadi kawan fiza ,
doakan kejayaan fiza ..

see ya in next entry ,
insya'allah . 
bye-bye

salam persahabatan dihulurkan .

4 comments:

  1. yo... ko promote gmba f4 ever eh???? dhsyat ar ko... dh ar mke aq, mke pnat + poyo..... bruks seyhy...

    ReplyDelete
  2. ayoyo ! ada gambar curik disitu ..

    ReplyDelete
  3. dah follow sini
    jom try usha sana pulak . ngeh2

    ReplyDelete
  4. hehex . sharing is caring .
    tak curi , pinjam jea

    ReplyDelete