in a few days .


assalamualaikum semua .
hope korungs sihat sepanjang cuti ini .
fiza rindu berblogging .
thanx kepada korungs kerana sudi jengah blog ini walaupun tak de entry baru ^^

fiza nak citer pasal percutian fiza .
nak ?
jums scroll ke bawah .
tak nak ?
bye-bye ..


alkisah .. fiza sudah tamat menghadapi SKDA pada hari Isnin . 5/12/2011 . will gotta miss my friends a lot . ^^ MERDEKA !

hehe .. best aw !! lega ! tak yah buat revision lagi .
sekarang , nak citer Rancangan Program TV yang fiza suke ...::

1.WALL-E
romantik kan ?

yang beri bunga ue namanye wall-e . dy romantik sangad . yang putih ue , awek dy , Eve namanya . dorang serasi bersama . suke sesangad . ^^

2.barbie and diamond castle
namanye Elena & Alexa .

dorang best friends forever . ia mengisahkan persahabatan yang amat utuh . harap persahabatan kita pun sama yer . 
best friends today , tomorrow and forever.

3.Ombak rindu
pelakonnya ..

yups ! ombak rindu ! 1st tyme fiza pergi tengok wayang . bawak adek2 yang berumur 2 ngan 7 tahun . untungla adek aku , kecik2 dah masuk cinema . tapi , citernya best . pergi tengok aw . jangan lupe bawak tisu . ^^
cinta tak kejam , cuma manusia tidak reti hargai cinta .

4.High school musical
remaja .

nampak ?? yups ! inilah cerita yang fiza tak pernah jemu tengok .
high school musial . amat seronok untik ditonton . mengisahkan kehidupan remaja ... penuh dengan cabaran . ^^


sekian sahaja entry pada kali ini .
tangan penad menaip . 
^^
hope korungs suka walaupun entry agak bosan .


ingin memohon maaf jika::
tersalah ejaan ,
tersilap fakta ,
tersinggung hati ,
bukan kawan yang baik ,
entry yang bosan ..


ingin berterima kasih kerana::
sudi singgah blog buruk nie ,
bace entry ini ,
sudi jadi kawan fiza .


video khas untuk korungs . ^^ 
sila pause lagu di blog ini yer .

romatik aw . ^^ 

see ya in next entry .
bye-bye .
assalamualaikum .
salam persahabatan dihulurkan 

No comments:

Post a Comment