suka ? +_+

assalamualaikum semua !! apa habaq ?? alhamdulillah jika korungs sihat hari ini . 
=(    
okayh2 .. sebenarnye .. hari ini fiza tengah sakit hati .
> jangan lha skit hati . sabar k ??
sorry r .. dah tak leyh sabar nie .. 
mood happy da hilang !!

back to the topic ???!!
untuk pengetahuan umum lha yer , 
hari ini hari JUMAAT kan ??
penghulu segala hari .
betul tak ??
patotnya mestilah perkara2 yang baik berlaku pada hari ini .
betul tak ?? (salah ?? harap maaf)
tetapi , sebaliknya berlaku pada fiza . . !
memang hari ini hari yang membuat fiza jadi BARAN !

grr !! sabar je lah .. 
(fiza sedang bersabar ke ?)
memang lumrah manusia sering tidak puas hati terhadap sesuatu/seseorang kan ?
inilah yang fiza kena tadi .
kawan fiza sendiri ...
ngumpat pasal fiza .
dan , bandingkan fiza dengan kawan sekelas dia .
itukah namanya kawan ??
aku tak sangka lha ...

jup2 , pasal ngumpat pun , fiza nak marah ?
normal lha ue ...
>ye lha .. normal case kan ??

tetapi !! jangan sesekali bandingkan fiza dengan orang laen . 
just be yourself .
(bak orang london kata)
siapa yang tak marah ??
jika kawan kita sendiri bandingkan kita dengan orang laen .
tak pe lha , KAWAN !!
aku tau !! ko memang cam ue !
depan aku , baek je .. belakang aku , grr !!
aku sabar dengan ko selama niyh ><"

okay , itu kes yang pertama ! 
tak pe .. 
lupakan je lah .. --"
kes yang kedua pulak .....
|
V

sebagai pelajar , mesti ada buku teks kan ?
tadi acara memulang buku teks .
okayh ! fine ! fiza pulangkan !
cuma ..
ada 1 buku je , fiza tak dapat cari / hilang .
okayh ! 
fiza bayar ganti rugi ...
tak cukup dengan itu ,
denda 50 sen dikenakan ke atas sebarang pemilik buku teks jika buku tersebut tidak bersampul .
hah??!!
what the .. problem ?! grr !
tak pe2 , sebagai pelajar . 
fiza bayar juga ... 50 sen .

tapi !
janganlah nak maki-hamun dan marah terhadap fiza .
fiza akui salah fiza .
sebab tak jaga buku itu dengan baek .
fiza dah bayarkan ??
ni tak , makin marah pulak .. maki2 hamun lagi .
double aw , fiza dapat !
aku respect kau , jika kau respect aku !

FIZA SEDAR FIZA NIE SIAPA ..
IQ TAK SEBERAPA .
TAK LAYAK NAK MASUK KELAS KRK UN ??
TAPI , 
JANGAN NAK RENDAHKAN KEMAMPUAN FIZA .
NANTI ,
ADA JUGA YANG TERIMA MALU .
SEDARLAH DIRI SIKIT ..
DULU , KAU PUN BERMULA DARIPADA BAWAH LHA ...

><"

CONCLUSION ::fiza mudah panas baran .. dan sukar di'sejukkan' . puas hati ko , KAWAN ??
ngumpat aku !! jangan nyesal , jika kau tegur aku , aku pura2 tak kenal kau . tak apa lha .moga kau bahagia dengan rakan sekelas kau ue . tapi , ingadlha .. tak semestinya kau berada di atas selalu .kadang2 , kau akan berada di bawah jua ! ^^

fiza ingin memohon maaf kepada  KAWAN fiza ue ,
dan para pembaca cerita ini .
jika terkasar bahasa , harap dimaafkan .
kerana , fiza susah nak kawal kemarahan fiza .
untuk KAWAN ue , sedar diri k ?


btw , fiza ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL-ADHA .
SEMOGA KORANG DAPAT MENUNAIKAN IBADAH KORBAN DENGAN SEMPURNA =)


okay lah , sekian sahaja daripada fiza . 
semoga kau berbahagia .
sambutlah salam perhabatan daripada fiza .




No comments:

Post a Comment