NGAUM !!


assalamualaikum semua !
to all readers , followers , haters and friends .
(speaking ? sorry2)
wassup ? sihat ?
alhamdulillah jika sihad , sakit ?
pergi berehat yer ..


amacam ??
tengok bola malam tdi ??
NGAUMM !!
sebelum ue , na bace ke idak ?
tak nak , pergi bawa diri yer ~
scroll sampai bawah


haha .. nampak kan ??
HARIMAU vs GARUDA ...

okayh ! mesty korungs tengok kan ??
keluarga fiza tengok jugak , masing2 ada problem dengan hati ..
>panas hati
>sakit hati
>kecil hati ..

lastly ,
>besar hati sebab bangga MALAYSIA menang jua !! 5-4 !

hehe .. ni dia hero kita 
thanx ya ! penjaring gol yang ke-5 ! sayang awak ketat2 lha .


ini pun tidak dapat eden lupakan .. sebab dia lha , jaringan gol INDONESIA tersekat .


ONG KIM SWEE .. banyak ong ma ,,, sampai kita boleh menang ! thanx ya ! jasa anda amat dihargai

fiza benci mamat nie
NEGRO CELUP !! =P

ahli paling muda !! berbaloi !! dia tak mengambil SPM tetapi bersama skuad HARIMAU MUDA !! berbaloi sangad pengorbanan ue
NAZMI FAIZ MANSOR=)

hehe .. tetapi inilah yang paling fiza suka !! no 24 kan ?
siap pegang bendera MALAYSIA lagi ! Muslim Ahmad

MENGGODA ark ?? NGAUMM !!
GO MALAYSIA !! 1 MALAYSIA !!

hehe .. kau ada ? ;)

okayh . sekian sahaja entry pada kali ini .
aseyk bola jer ..
nantikan entry yang akan datang .
thanx anyway sebab sudi baca .
amat dihargai . ;)

bye-bye .. assalamualaikum .
sambutlah salam persahabatan daripada fiza

No comments:

Post a Comment