budak kecik ><"



assalamualaikum semua !!
sihat ? alhamdulillah ..
tak sihat ? pergi berehat dulu yer . ^^

untuk calon2 SPM , gud luck ya . jup lagi abes lha ue . ;)
sabar na ~

okayh . tyme for story - mory .
nak tahu tak ??
erm , jika tak nak baca , blah yer ~

nak baca ?
hebat lha .. hehe .
sila scroll ke bawah lagi yer .

alkisah .... (toyib.. haha .. salah eja ke ?)
pada hari ini , semua pelajar mendapat bantuan duit 
RM 100 setiap seorang .
yups !! hebat kan ??
NEGARA MALAYSIA .
sanggup peruntukkan duit yang banyak gara2 untuk pewaris negara seperti kita semua . thanx a lot . =)

ok . itu pasal duit . 
fiza ke SK SENGGARANG .

yups . sekolah lama fiza . rindu sesangad . 
fiza pergi tadi . best aw . jumpe semua guru yang pernah mengajar fiza . rindu pada cikgu teramat . then , ktorg ke blok baru . hebat sangat kemudahan diorung . complete lha . kalah sekolah menengah . fiza , syera , aina dan fiqah .. tawaf sekolah rendah tadi . layan budak kecik lagi . ateyai !! pas ue , melepak ngan budak2 darjah 6 ! korung memang terbaek lha . 

haha .. itulah budak2 nye .. budak zapin , calon2 UPSR .
okayh , ktorg da pesan macam2 at korungs un . so , ikutilah nasihatnyer ye budak2 sekalian . 

dan , keputusan UPSR akan diumumkan pada esok hari . dan ,hari yang sama diadakan jua HARI KECEMERLANGAN .. dan sekali lagi , kami berempat akan jejak ke SKS untuk itu .

jadilah macam kami semua . 
ikuti akademik je . bukan perangai . perangai kami jahanam sikit 
(hiraukan gambar fiza.nyesal aku nanges)


chillax yer wahai calon2 UPSR semua .. jangan nanges aw . haha .. biarlah tangisan itu kerana gembira dan bukannya penyesalan . =)
(cuba bayangkan nama calon itu adalah nama korungs yer)

fiza rasa itu jer fiza ingin kongsikan ..
tak tahu na citer apa lagi .. 
btw , duit RM 1OO tu , untuk peralatan sekolah yer , 
bukan untuk barang2 peribadi korungs . jangan salah guna . =)

sekian ini sahaja coretan fiza pada hari ini .
thanx again kerana sudi membaca , =)
walaupun entry nya tak berapa best . thanx ya .

sambutlah salam persahabatan daripada fiza .

No comments:

Post a Comment